יום שני, 23 באוקטובר 2017

איך להיגמל מכדורי מרץ? 

מהו הבעייתיות של התמכרות לכדורי מרץ?

כולם זוכרים את הסרט הנודע "ספיד" - מהירות. מהירות היא לא מאפיין של תנועה. זה שחקן חשוב בשדה הפסיכולוטגי. מהירות היא משהו משחרר, משקר, מכניס ל"אדרנלין" ואפוריה. מהירות זה סכנה. מהירות זה סם. אנשים מסויימים מוכנים להסתקן במוות על הכביש ולפחות בכנס גדול ושלילת רישיון והם אינם מסוגלים בטטר על "ספיד". יש בינינו כאלה שרוכשים את המהירות בבית מרקחת, בולעים אותו, מסיגים אצל "דילרים". כדורי מרץ גורמים להתמכרות קשה. תסמנת גמילה מהכדורים האלה יכולה לכלול חוסר שקט הפרעות שינה ועד כדי הזיות של תולעים בעור כאבים בגוף וכו.
הקושי בגמילה מהכדורי מרץ נובעת מכמה סיבות: 1 - המכורים בדרך כלל צעירים ומאוד לא בוגרים נפשית 2- הם נמצאים עמוק בתרבות הבילויים שנותנת חיזוק חיובי וגם שייכות לקבוצת חברים מכורים. קבוצה זאת לא משחררת בקלות. 3- יש

מי צריך כדורי מרץ? 

ביניהם אנשים הישגיים שצריכים כדורי מרץ להגברת הביצועים שלהם בעבודה ובחיי משפחה. בלי הכדורים הם מרגישים
התמכרות היא מחלה משפחתית. התמכרות לכדורי מרץ קוראת לאנשים הישגיים במיוחד. לפעמים ריטלין מונע את הבעיה. ילד נוטל ריטלין ומשתלב והוא פחות פגוע. הוא פחות אובסססיבי בלהוכיח את עצמו. יורת מחובר לאנשים רגילים, לחברה.
הוא לא מאוהב בריטלין ובעצם מחפש איך לא לקחת אותו. אדם המכור בדרך כלל זה שפתעום מגלה שהכדור מגשים את החלומות המוגזמים שלו. חלומות ששולטים בחיים שלו, חלומות שמחליפים את המציאות.

איש היי טק שנגמל מכדורים

אדם צעיר לוקח כדורי מרץ. הם עוזרים לו. הוא לא יכול בלעדיהם. הוא לא יכול לישון, בלי הכדורים הוא אחוז חוסר שקט. ואז הוא עוזב את הארץ ויורד למקום שבו אין את המשפחה. הוא צריך לבנות את עצמו מכלום. הוא צריך לאיץ . "להגביר את המהירות". אחרת הוא לא יסרוד. החיים מתחילים להידמות לאוטובוס ממולכד. יעצור- יתפוצץ. אדרנלין זורם בעורקיו. הוא "גולש על הגל". הוא צריך להוציא מעצמו את המקסימום, אבל הפעם אין לו גם כסף לכדורים.. כשאין ברירה אחרת המוח מתעורר כמו ענק רדום. כן, גם זו - דרך להגמל. אנחנו מכירים את התעוררות של כוחות -אל לפני הבחינות, במצבי לחץ. כשאין ברירה אחרת. לא כולם זוכים ליכולות כאלה אבל יש שזוכים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Оставьте пожалуйста ваше мнение